VDH maart 2015 - page 23

bestuur een naar mijn overtuiging prima team hebben kunnen
samenstellen. Graag wil ik dan ook het organisatieteam van het
WUSV Wereldkampioenschap 2017 aan u voorstellen.
Het organisatie team (stuurgroep) bestaat uit de volgende
leden:
Algemeen coördinator - Ton van Oirschot;
Financiën, Businessclub en Sponsering - Hans van Erven;
Algemeen secretaris - Trientje Greven;
Public Relations en ondersteunend secretariaat - Maud Diemer;
Crew en Logistiek - Kees Duyndam;
Technische leiding WUSV-IPO - Toine Jonkers;
Algeheel coördinator voor het WK Agility 2017 - Ada Middel-
koop.
Het WK Agility zal namelijk voor het eerst gelijktijdig met het
WK 2017 plaatsvinden op dezelfde locatie.
KLIK
En dan is het zover. De allereerste vergadering met de stuur-
groep. Ik ben toch een beetje nerveus, want het zijn individueel
allemaal karakters met hun eigen meningen en ik moet dat dan
in goede banen leiden. Een locatie zoeken en vergadertijd plan-
nen, immers de afstanden liegen er niet om. Toine en Ada uit
het westen, Trientje en Maud uit het hoge Noorden, Toon, Hans
en Kees uit het zuiden.
En dan merk je al meteen dat je kunt rekenen op de steun van
mensen in het veld. Slechts één telefoontje en Jan Veeneman
was onmiddellijk bereid om de schitterende vergaderlocatie
van zijn bouwbedrijf Veeneman gratis ter beschikking te stel-
len. Ook voor broodjes en soep werd gezorgd. “Het is voor het
goede doel”, zei Jan en dat zegt meer dan genoeg.
De eerste vergadering is een succes en al snel wordt duidelijk
dat er een klik is tussen de stuurgroepleden. Aan de hand van
een concept draaiboek worden de eerste tijdlijnen uitgezet,
de opzet van een website besproken en de inhoudelijke taak-
verdeling vastgesteld. Besloten wordt dat wij tegelijk met het
WUSV IPO ook het WK Agility gaan organiseren - dus behendig-
heidbeoefenaars je weet waar je voor moet gaan!
De website is in ontwikkelfase, maar ongeduldige VDH-leden-
moeten wachten tot december 2015, eerder komt de site niet in
de lucht. De Sponsorcommissie en Businessclub worden nauw
betrokken bij vragen als aankleding en inrichting, maar ook bij
de zakelijke ondersteuning. Van tijd tot tijd wordt u via Maud
en de redactie via de nieuwsbrief of het VDH-blad op de hoogte
gehouden, hoewel dat in het eerste jaar maar mondjesmaat zal
zijn.
En dan komt natuurlijk straks de vraag om medewerkers, heb-
ben we “handjes” nodig om het WUSV IPO, het WK Agility én
100 jaar VDH feitelijk uit te voeren. Mogen wij dan te zijner tijd
een beroep doen op uw medewerking?
Samen maken wij van de WUSV 2017 één groot VDH feest, toch?!
Namens de stuurgroep WUSV 2017
Ton van Oirschot
africhting en behendig
VDH
21
Foto Trientje Greven
1...,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22 24,25,26,27,28
Powered by FlippingBook